آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند

آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند

در این نوشتار به بررسی موضوع آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند خواهیم پرداخت.

در تمام زمان ها و تمام دوران افراد به دنبال شغل و کسب درآمد بوده اند. بسیاری از افراد گاهی به کارها و شغل هایی مشغولند که ممکن است، علاقه ای به آن شغل نداشته باشند و به ناچار آن کار را انجام می دهند.

آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند

آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند

هر شغلی روحیه و شرایط خاص خودش را می طلبد. یکی از شغل هایی که هم در بین خانم ها رواج دارد و هم در بین آقایان، آرایشگری است. به نوعی می توان گفت آرایشگری هم شغلی زنانه است و هم مردانه.

همانطور که گفتیم، هر شغلی روحیات و اخلاقیات خاص خودش را می طلبد. آرایشگری هم از این قانون مستثنی نیست. اگر شما هم از انجام کارهای زیبایی روی دیگران لذت می برید، اگر مراوده و گفتگو و مصاحبت با افراد مختلف را دوست دارید، اگر به انجام هنر علاقمند هستید و یا اگر آدم خوش برخوردی هستید، ممکن است، آرایشگری شغل ایده آل شما باشد و به این شغل علاقمند باشید.

آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند

آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند

بسیاری از افراد فکر می کنند مسائل مربوط به آرایشگری فقط مختص خانم هاست

بسیاری از افراد فکر می کنند که فقط خانم ها هستند که به زیبایی فکر می کنند مسائل مربوط به آرایشگری فقط مختص خانم هاست. در صورتی که در تمام دوران ها تمام انسانها به زیبایی و آراستگی اهمیت می داده اند و حتی گاهی وقتها افراد را از روی ظاهر قضاوت می کرده اند.

یا به قولی ظاهر هر فردی نشان می دهد که آن فرد چه شخصیتی دارد و ظاهر و مرتب بودن و آراستگی روی ارتباطات اجتماعی افراد بسیار تاثیرگذار است. هیچ کس از مصاحبت و همراهی با یک فرد نامرتب و به قولی شلخته لذت نمی برد و تمایلی به داشتن ارتباط با آن فرد ندارد.

در مقابل افراد همیشه تمایل دارند، با اشخاصی که به ظاهر متشخص دیده می شوند، مراوده داشته باشند. یکی از چیزهایی که در ظاهر افراد موثر است، ظاهر موها است.

مرتب بودن موها

مرتب بودن موها و نوع آرایش موها به نوعی نشان دهنده شخصیت افراد است، به خصوص در آقایان که موهایشان در معرض دید است و وضعیت موها در دید افراد به آنها خیلی موثر است.

آرایشگری غیر از اینکه باعث مرتب شدن ظاهر می شود، باعث پوشاندن عیوب موجود در مو و پوست هم می شود و به زیباتر شدن افراد کمک می کند. در لغت آرایش به معنی اضافه کردن و پیرایش به معنی کم کردن می باشد. در ایران معمولا کلمه آرایش برای خانم ها و کلمه پیرایش برای آقایان به کار برده می شود.

در آرایشگاه زنانه معمولا به کوتاه کردن، درست کردن مو، رنگ کردن مو، آرایش صورت، پاکسازی پوست، طراحی ناخن و دیگر کارهای جدیدی که رایج شده است، پرداخته می شود و آرایشگاه های مردانه معمولا کارهای کوتاه کردن مو، حالت دادن مو، رنگ کردن موها، اصلاح صورت و گاهی پاکسازی پوست می پردازند.

در گذشته در آرایشگاه های مردانه فقط قیچی، آینه و شانه کار مرتب کردن موها انجام می شد و یا با ماشین اصلاح کاملا موها را کوتاه می کردند، ولی به مرور زمان و با به وجود آمدن لوازم جدید آرایشگری و پیشرفت علم، آرایشگری حرفه ای هم به یک علم و هنر مبدل شده است که روشها و طرفداران خاص خودش را دارد.

روش انجام جدیدترین و به روزترین مدل های مو

در آموزشگاه های حرفه ای مانند آموزشگاه گامک بیرجند، به کارآموزان غیر از اینکه آموزش داده می شود، چگونه با قیچی و شانه کار کنند و روش های کوتاه کردن را یاد می دهند، روش انجام جدیدترین و به روزترین مدل های مو هم آموزش داده می شود.

در کشورهای پیشرفته که آرایشگری به یک شغل کاملا حرفه ای و نیازمند آموزش حرفه ای تبدیل شده است، به کارآموزان آموزش داده می شود که چطور بر اساس فرم صورت (اینکه استخوانی است، یا گوشتی)، جنس مو (اینکه ضخیم است، یا نازک)، اندازه گردن (بلند یا کوتاه بودن گردن)، شکل هندسی سر و گزینه های دیگر، موها را کوتاه کنند.

چون همانطور که گفته شد آرایشگری هنری برای رفع عیوب یا بهتر و زیباتر دیده شدن صورت است، در نتیجه برای رسیدن به این هدف باید تمام جوانب و زوایا در نظر گرفته شود و سپس کار کوتاه کردن مو انجام شود،

ولی درکشور ما معمولا موها همانطور که مشتری بخواهد و طبق سلیقه و نظر مشتری موها کوتاه می شود و بقیه جوانب در نظر گرفته نمی شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده، از آرایشگری به عنوان یکی از شادترین شغل ها نام برده شده است. برای اینکه بتوانید یک آرایشگر شوید، می توانید در دوره های آموزشگاه گامک بیرجند شرکت کنید و یا در کنار یک آرایشگر با تجربه کار کنید و به صورت عملی کار را یاد بگیرید،

ارتباط برقرار کردن با مشتریان

اما برای اینکه بتوانید در شغل خود پیشرفت کنید، باید بتوانید با مشتریان ارتباط خوبی برقرار کنید و خدمات خوبی هم به آنها ارائه دهید. باید در کار خود خلاقیت به خرج دهید و همیشه در حال جستجو برای یافتن مدل ها و مد های جدید باشید تا اگر مشتری پیش شما آمد و مدلی را خواست، از آن مدل و نوع انجام آن آگاهی داشته باشید.

یک آرایشگر کاربلد باید به دنبال اطلاع از دستگاه های جدید و همچنین کسب آگاهی باشد تا بتواند برترین خدمات را ارائه دهد تا مشتریان زیادی را جذب نموده و درآمد بالایی کسب کند.

یک آرایشگر معمولا باید به طور تمام وقت در مغازه خود باشد و حتی در زمان های خاصی مانند شب ها و روزهای عید که کارش بیشتر است، ممکن است، لازم باشد تا دیر وقت و حتی تعطیلات هم در مغازه مشغول باشد.

یک آرایشگر هم می تواند در آرایشگاه های دیگر مشغول به کار شود و هم اگر سرمایه لازم را دارد، خودش صاحب مغازه باشد و آرایشگاه خودش را داشته باشد.

ارتباط برقرار کردن با مشتریان

ارتباط برقرار کردن با مشتریان

برای به دست آوردن تجربه بیشتر مدتی را پیش یک آرایشگر ماهر کار کنید

پس از گذراندن دوره های آموزشی و کسب مدرک، توصیه می شود، برای به دست آوردن تجربه بیشتر مدتی را پیش یک آرایشگر ماهر کار کنید تا تجربه و اعتماد به نفس بیشتری کسب کنید. چون در ابتدای کار اگر مشتری بفهمد که شما تازه کار هستید و تجربه چندانی ندارید، ممکن است، از آمدن پیش شما و سپردن موهای خود به شما امتناع ورزد،

اما اگر بفهمد که شما مدتی را مثلا پیش فلان آرایشگر ماهر دوره گذرانده ای، با اطمینان بیشتری به شما مراجعه و با دیدن کار خوب تان، شما را به افراد بسیاری معرفی می کند. در ادامه این مقاله به توضیحاتی در مورد کار آرایشگر، روش ورود به این شغل، نحوه کسب درآمد در این کار، فرصت های شغلی موجود در این زمینه و موارد مرتبط دیگری می پردازیم.

در زیر لیست مطالبی که می خواهیم در مقاله آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند به آنها بپردازیم آورده شده است. امیدواریم این مقاله به کسانی که می خواهند وارد این شغل شوند، کمک شایانی کند و گامی در جهت موفقیت آنها برداشته باشیم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. زمانی که یک نفر به تازگی وارد حرفه آرایشگری می شود، چه کارهایی باید انجام دهد؟
  2. چگونه به شغل آرایشگری وارد شویم و این کار را آغاز کنیم؟
  3. کسانی که می خواهند در زمینه آرایشگری کار کنند، چطور می توانند کار خود را شروع کنند؟
  4. آرایشگاه های مردانه چقدر درآمد دارد و چه تعداد افراد به این کار مشغولند؟
  5. چه کسانی برای شغل آرایشگری مناسب هستند؟
  6. لیست هزینه هایی که یک نفر برای آرایشگر شدن باید متحمل شود.
  7. روشهایی برای حفظ مشتریان فعلی و پیدا کردن مشتریان جدید

 

اکنون به تفصیل به توضیح در مورد یک یک مطالب فوق می پردازیم:

زمانی که یک نفر به تازگی وارد حرفه آرایشگری می شود، چه کارهایی باید انجام دهد؟

در ادامه ی نوشتار آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند به بررسی کارهای یک تازه کار حرفه ی آرایشگری خواهیم پرداخت.

زمانی که یک نفر تازه می خواهد کار آرایشگری را شروع کند، در ابتدای کار نمی تواند به خوبی از عهده کارهای تخصصی بر بیاید. در نتیجه اول باید کارهایی که نیاز به تخصص خاصی ندارد، را انجام دهد و بعد با کسب تجربه به کار اصلی بپردازد. در زیر نمونه کارهای اولیه یک آرایشگر تازه کار آمده است:

  • خوشامد گویی به مشتریان در لحظه ورود و راهنمایی کردن آنها
  • شستشوی موهای مشتریان
  • انجام دادن کوتاهی های ساده
  • تمیز کاری وسایل کار و حوله ها و در دسترس قرار دادن آنها
  • تمیز کردن و مرتب کردن سالن آرایشگاه
  • نوبت دادن به مشتریان و گرفتن پول از آنها

کارهای ذکر شده، وظایف یک آرایشگر مبتدی در ابتدای کار است، اما حالا باید به وظایف و کارهای یک آرایشگر ماهر بپردازیم. یک آرایشگر ماهر در ابتدا باید نظر مشتری را در مورد مدل مویی که می خواهد یا نوع کاری که می خواهد انجام دهد، بپرسد،

سپس نظر خود را با توجه به تجربه و سابقه کاری و بر اساس زوایای صورت مشتری بیان کند و مدل های جدید را به مشتری نشان دهد و روش های تازه به بازار آمده را به او توضیح دهد. در نهایت تلفیقی از نظر مشتری و تجربه خود را برای انجام کار در نظر بگیرد.

وظایف یک آرایشگر ماهر:

وظایف یک آرایشگر ماهر:

وظایف یک آرایشگر ماهر:

  • انجام کوتاهی های حرفه ای و حالت دادن به مو
  • انجام رنگ مو، فر کردن مو یا صاف کردن مو و کلیه کارهایی که نیاز به تخصص دارد.
  • ارائه مشاوره برای کسانی که مشکلات پوستی یا مشکلاتی در مو هایشان دارند.
  • انجام اصلاح ابرو و اصلاح صورت برای مشتریان متقاضی انجام این کار
  • انجام زیر سازی های لازم و پاکسازی پوست برای آقا دامادها
  • اصول بهداشتی را به طور کامل حین انجام کار رعایت کند.
  • مواد و لوازم مورد نیاز برای آرایشگاه را طبق تغییرات جدید و دستگاه های پیشرفته تهیه کند.
وظایف یک آرایشگر ماهر:

وظایف یک آرایشگر ماهر:

در آرایشگاه های بزرگ که مشتریان زیادی دارند، مخصوصا در آرایشگاه های زنانه، آرایشگرها به شکل حرفه ای در لاین های گوناگون کار را انجام می دهند، یعنی یک شخص کار کوتاهی یا شینیون را انجام می دهد و یک شخص رنگ زدن و شخص دیگر کار آرایش را به عهده می گیرد، اما در آرایشگاه های کوچک و آرایشگاه های مردانه معمولا یک یا دو آرایشگر تمام کارها را انجام می دهند.

عوامل موثر در زیاد شدن مشتریان :

  • مهارت و تجربه آرایشگر
  • خلاقیت و داشتن ذوق در انتخاب مدل مو و رنگ مو با توجه به ابعاد چهره و رنگ صورت مشتری و ارائه پیشنهاد به مشتری
  • یک آرایشگر ماهر باید ارتباط گفتاری بسیار عالی با مشتریان داشته باشد تا بتواند مشتری بیشتری جذب کند.
  • یک آرایشگر حرفه ای باید بتواند خدمات مناسب به مشتری ارائه کند تا رضایت آنها را جلب نماید و مشتری رغبت این را داشته باشد که دوباره برای انجام کارهای آرایشگری به این آرایشگر مراجعه کند.
  • یک آرایشگر ماهر باید همیشه در حال یادگیری مدل های جدید و به روز باشد.
  • یک آرایشگر خوب باید تمام مسائل ایمنی و بهداشت را در آرایشگاه خود رعایت کند.
  • یکی از بهترین روشهای جلب مشتری، آراستگی ظاهری خود آرایشگر است. اگر آرایشگری خودش مرتب و ظاهر جذابی داشته باشد، نشان دهنده کار خوب آرایشگر است، زیرا آرایشگری که به ظاهر خودش اهمیت، حتما به ظاهر و زیبا سازی مشتریان هم اهمیت می دهد، ولی هیچ مشتری تمایل به مراجعه به یک آرایشگر که به ظاهر خودش نمی رسد ندارد. و نمی تواند به کار یک آرایشگر نامرتب اطمینان کند.
عوامل عوامل موثر در زیاد شدن مشتریان :موثر در زیاد شدن مشتریان :

عوامل موثر در زیاد شدن مشتریان :

چگونه به شغل آرایشگری وارد شویم و این کار را آغاز کنیم؟

در ادامه ی نوشتار آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند به بررسی این که چگونه به شغل آرایشگری وارد شویم و این کار را آغاز کنیم خواهیم پرداخت.

یکی از رایج ترین روش ها برای یادگیری آرایشگری این است که شما به یک آرایشگر ماهر و باتجربه مراجعه کنید و مدتی را به عنوان کارآموز در آن آرایشگاه کار کنید و روش کار را از آن آرایشگر یاد بگیرید،

اما اگر می خواهید این شغل را به صورت حرفه ای و علمی یاد بگیرید می توانید در دوره دبیرستان وارد شاخه کار و دانش در رشته پیرایش و ترمیم موی مردانه شوید.

و اگر احساس کردید که به این شغل و حرفه علاقمند هستید و تمایل دارید که در این رشته ادامه دهید، می توانید در دانشگاه جامع علمی کاربردی که به تازگی رشته پیرایش زنانه و مردانه و مراقبت و زیبایی مو و پوست وارد شده است، ادامه تحصیل دهید و این کار را به روش علمی دنبال کنید.

روش دیگر برای یادگیری رشته آرایشگری این است که در دوره هایی که آموزشگاه ها تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای برگزار می کنند، شرکت کنید.

این دوره های حدودا سه تا چهار ماهه است و بعد از گذراندن دوره و پذیرفته شدن در آزمون وزارت کار، می توانید مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کرده و مشغول به کار شوید.

آموزشگاه گامک بیرجند زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای

آموزشگاه گامک بیرجند زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای است و با مربیان دوره دیده و ماهر کار آرایشگری را به بهترین شکل به شما آموزش می دهند.

برای افرادی که تمایل دارند، به صورت خیلی حرفه ای تر و تخصصی تر این شغل را دنبال کنند، دوره های تخصصی دیگری هم برگزار می شود که می توانند در این دوره ها شرکت کرده و مطالب بیشتر و تخصصی تر بیاموزند.

برای اینکه یک آرایشگر بتواند حرفه آرایشگری را به خوبی انجام دهد، در ابتدا باید این کار را به خوبی بیاموزد. و در آموزشگاه های خوب و معتبر ثبت نام کند.

اگر شما در یک آموزشگاه خوب مانند آموزشگاه گامک بیرجند و زیر نظر یک مربی آرایشگری با تجربه کار آرایشگری را یاد بگیرید، بهتر می توانید از عهده انجام کار بر بیایید و مشتریان نیز با اطلاع از اینکه شما در چه آموزشگاهی دوره دیده اید، با اطمینان بیشتری به شما مراجعه می کنند.

توصیه می کنیم، دوره های آرایشگری را در آموزشگاه گامک بیرجند و تحت نظر مربیان بسیار با تجربه آنجا جدید ترین روش های آرایشگری و کوتاهی مو را بیاموزید و به راحتی از این شغل پول در بیاورید. آموزشگاه گامک بیرجند شما را تا تبدیل شدن به یک آرایشگر ماهر همراهی می کنند و نکات ظریفی را که برای موفقیت در این شغل نیاز است، را به شما آموزش می دهند.

آموزشگاه گامک بیرجند زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای

آموزشگاه گامک بیرجند زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای

کسانی که می خواهند در زمینه آرایشگری کار کنند، چطور می توانند کار خود را شروع کنند؟

در ادامه ی نوشتار آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند به بررسی این که کسانی که می خواهند در زمینه آرایشگری کار کنند، چطور می توانند کار خود را شروع کنند خواهیم پرداخت.

افرادی که می خواهند به عنوان یک آرایشگر مشغول به کار شوند، می توانند در ابتدا در آرایشگاه های مختلف کار کنند و هم تجربه به دست بیاورند و هم به صورت درصدی با صاحب آرایشگاه به توافق برسند و درآمد به دست بیاورند.

اگر شخصی تجربه لازم را به دست آورده است و سرمایه کافی هم دارد، می تواند به صورت مستقل و برای خود آرایشگاه بزند و مشغول به کار شود، اما برای موفقیت با این روش آرایشگر باید حتما تجربه لازم و کافی را داشته باشد تا بتواند مشتری جذب کند.

و اگر شخصی هم باشد که تجربه لازم را دارد، ولی سرمایه کافی ندارد، می تواند با چند نفر به صورت شراکتی یک آرایشگاه مجهز و نسبتا لوکسی را افتتاح کند و از آنجا به کسب درآمد بپردازد.

یک راه دیگر برای کسب درآمد در این زمینه این است که کسی که مدتهاست به کار آرایشگری مشغول است و تجربه زیادی در این کار دارد، می تواند دوره های تخصصی مربیگری را در آموزشگاه های معتبر بگذراند و مدرک مربیگری را دریافت کند و با سرمایه ای که دارد، یک آموزشگاه راه بیندازد.

اگرچه هزینه های افتتاح و راه اندازی یک آرایشگاه یا آموزشگاه آرایشگری احتمالا زیاد خواهد بود، اما اگر افراد بتوانند خدمات خوب ارائه دهند و یک مکان زیبا و لوکس برای ارائه خدمات داشته باشند، به راحتی و در مدت زمان کمی با جذب مشتریان زیاد و وفادار می توانند هزینه های انجام شده را به دست آورند.

مشتریان وفادار

مشتریان وفادار به کسانی می گویند که فقط به آرایشگر مخصوص خود برای انجام کارهای کوتاهی یا هر نوع خدمات دیگری مراجعه می کنند و حاضر به عوض کردن آرایشگر خود نیستند.

برای نمونه من کسی را می شناسم که سالهاست فقط به یک آرایشگر برای کوتاه کردن موهایش مراجعه می کند و حتی مسیر طولانی را برای رفتن به آن آرایشگاه طی می کند، ولی باز هم حاضر به رفتن به یک آرایشگاه دیگر در نزدیکی محل سکونت خود نیست.

و یا افرادی هستند که بسیار به موهایشان حساس هستند و حاضر نیستند موهایشان دست هر کسی بسپارند. و جوانانی هم هستند که برای اینکه طبق مد روز باشند و موهایشان همیشه مدل روز باشد، در ماه چندین بار به آرایشگاه مراجعه می کنند تا موهایشان طبق مدل روز باشد و از مد عقب نیفتند.

پس اگر شما بتوانید اعتماد و اطمینان این افراد را نسبت به کار خود به دست بیاورید، به راحتی درآمد بالایی خواهید داشت. با وجود این افراد و با نظر به اینکه زیبایی و آراستگی برای مردم بسیار حائز اهمیت است، این شغل بازار کار خوبی دارد و می توان روند رو به رشدی را برای این شغل انتظار داشت.

مشتریان وفادار

مشتریان وفادار

بنابر توضیحات فوق مراحل ورود به حرفه آرایشگری را به طور خلاصه به شرح زیر بیان می کنیم:

مرحله اول:

در این مرحله همانطور که گفته شد هم می توان از مقطع دبیرستان در شاخه کار و دانش در رشته پیرایش و ترمیم موی مردانه آموزش را شروع کرد و بعد در سطح دانشگاه به یادگیری علمی تر پرداخت و هم در آموزشگاه های رسمی و معتبر تحت نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای شرکت کرد و مدرک معتبر دریافت کرد و سپس وارد بازار کار شد.

به دوستان علاقمند به این رشته در بیرجند توصیه می شود که حتما از آموزشگاه گامک بیرجند و دریافت مشاوره از مدیر این آموزشگاه معتبر جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جزئیات این رشته استفاده کنند و با اطمینان بیشتری وارد این عرصه شوند.

شما در حال مطالعه نوشتار آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند هستید.

مرحله دوم:

تهیه و تامین لوازم و وسایل آرایشگاه و طراحی دکوراسیون جذاب در داخل و خارج آرایشگاه

برای این که بتوانید یک آرایشگاه را تاسیس کنید، اول از همه باید بدانید که چه وسایلی را نیاز دارید و سپس اقدام به خرید لوازم مورد نیاز کنید. در زیر نمونه ای از لوازم مورد استفاده در آرایشگاه را نام می بریم:

  • انواع قیچی مانند قیچی های ساده برای کات کردن های ساده، قیچی پیتاژ برای کم حجم کردن موها
  • دسته تیغ برای قرار دادن تیغ در آن و انجام اصلاح
  • صندلی برقی برای نشستن مشتریان
  • انواع شانه های مو
  • وسایل برقی مانند سشوار، اتو مو، ماشین اصلاح
  • وسایل بهداشتی و تمیز کاری مانند پیش بند، حوله، شامپو، آبپاش،
  • لوازم دکوری مانند صندلی انتظار مشتری، آینه، میزکار، کمد و کشو برای قرار دادن وسایل در آنها
  • انواع اسپری مو و حالت دهند، مو مانند تافت، چسب مو، ژل و انواع کرم ها و خمیر ها برای اصلاح یا بعد از اصلاح

برای طراحی نمای داخل آرایشگاه یا فضای بیرون آرایشگاه بهتر است، با یک طراح دکوراسیون با تجربه مشورت کنید تا بتوانید فضای جذاب، لوکس و شیکی برای آرایشگاه خود بسازید و از این طریق مشتریان زیادی را جذب کنید. این مسئله به خصوص برای آرایشگاه های زنانه که در سطح بالایی کار می کنند، بسیار حائز اهمیت است و برای آرایشگاه های مردانه که مشتریان مخصوص مانند آقا دامادها دارند، هم این نکته بسیار مهم است.

صندلی کودک

یکی از وسائلی که به جذب مشتری بیشتر کمک می کند داشتن صندلی کودک است. این دوره برای جذب کودکان به آرایشگاه ها و آرام نشستن آنها صندلی های عروسکی جذابی ساخته شده اند که باعث جلب توجه کودکان می شود. یک آرایشگر ماهر باید به این نکات ریز هم توجه کند.

مرحله سوم:

برآورد هزینه ها و تامین سرمایه مورد نیاز

شما در حال خواندن مقاله ی آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند می باشید.

در ابتدا باید هزینه های ثابت و هزینه های متغیر را در نظر بگیرید. برای مثال در لیست لوازم مورد نیاز در آرایشگاه ها که در بالا به آنها اشاره شد، بعضی از وسایل ثابت هستند و تا زمانی که خراب نشده باشند، قابل استفاده هستند، مانند لوازم برقی، آینه ها، شانه ها، قیچی ها و غیره و لوازمی هم هستند که یک بار مصرف هستند و جزء هزینه های متغیر محسوب می شوند. مانند پیش بند های یک بار مصرف، تیغ هایی که برای اصلاح استفاده می شوند، هزینه آب و برق و گاز و غیره.

اگر بخواهید مغازه کوچک و جمع و جوری را راه اندازی کنید، مثلا در حدود ۱۲ متر، هزینه دکوربندی برای یک مغازه شیک و زیبا حدود سه میلیون تا چهار میلیون می شود. و هزینه صندلی های معمولی و پدالی هم چیزی در حد ۱۰۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان می باشد و صندلی برقی هم حدودا یک یا دو میلیون تومان هزینه بر می دارد،

البته تمام این هزینه ها حدودی می باشد که با توجه به نظر صاحب مغازه، محدوده مغازه، شهری که فرد می خواهد در آنجا مشغول به کار شود و غیره، این هزینه ها می تواند کم یا زیادتر از این مقدار باشد.

برآورد هزینه ها و تامین سرمایه مورد نیاز

برآورد هزینه ها و تامین سرمایه مورد نیاز

مرحله چهارم:

پیدا کردن مکان مناسب

برای این مرحله باید مبلغی را که برای اجاره یا خرید یک مغازه می خواهید بپردازید را بسنجید و بر اساس آن اقدام به پیدا کردن مکان مناسب کنید. برای شروع کار باید مغازه حداقل ۱۲ متر باشد، سپس مکان مورد نظر باید از نظر بهداشتی مورد تأیید وزارت بهداشت قرار بگیرد.

از دیگر شرایط پیدا کردن مکان مناسب این است که تا شعاع ۳۰۰ متری مغازه شما هیچ مغازه آرایشگاه مردانه دیگری نباشد، مساحت مغازه باید بالای ۱۰ متر مربع باشد و مالک آن مکان رضایت برای افتتاح آرایشگاه در آنجا داشته باشد.

اگر میخواهید در تاسیس آرایشگاه با کسی شریک شوید، بهتر از متراژ مغازه بیشتر از ۱۲ متر باشد. مجوز برای تاسیس یک آرایشگاه را می توانید از اتحادیه صنف آرایشگران شهر خودتان دریافت کنید.

یک آرایشگاه مردانه لوکس باید بیشتر از ۴۰ متر وسعت داشته باشد و دارای ۴ صندلی، سرویس بهداشتی، دستگاه یو وی و دستگاه اتوکلاو باشد. یک آرایشگاه با کلاس و شیک باید به مشتریان خود حوله و پیش بند یکبار مصرف بدهد و حتی در بعضی آرایشگاه های سطح بالا و در قسمتهای بالای شهر برای مشتریان خود انواع نوشیدنی مانند چای، قهوه، نسکافه یا آب میوه سرو می کنند و در مقابل این خدمات خود هزینه های بالایی هم از آنها دریافت می کنند.

پیدا کردن مکان مناسب

پیدا کردن مکان مناسب

آرایشگاه های مردانه چقدر درآمد دارد و چه تعداد افراد به این کار مشغولند؟

در ادامه ی نوشتار آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند به بررسی میزان درآمد معمول آرایشگاههای مردانه و تعداد نفرات مشغول در آن خواهیم پرداخت.

آرایشگری یکی از مشاغلی است که به عنوان شغل زود بازده شناخته می شود. یعنی یک نفر که آموزش آرایشگری می بیند بعد از مدت کوتاهی می تواند در آرایشگاههای دیگر یا اگر سرمایه داشته باشد، در آرایشگاه خودش مشغول به کار شود و درآمد کسب کند.

درآمد آرایشگران به عوامل بسیاری مرتبط است و بر اساس این عوامل بسیار متغیر می باشد. به عنوان مثال میزان مهارت آرایشگر، به روز بودن روشهای انجام کار، میزان رضایت مشتریان و مواردی از این قبیل در موفقیت و درآمد یک آرایشگر خیلی مهم و موثر است، اما در کل درآمد آرایشگری حدودا خوب و مناسب به حساب می آید.

آرایشگاه های زنانه چون خدمات آرایشی و زیبایی بسیار متنوع تری را می توانند به مشتریان عرضه کنند، در مقایسه با آرایشگاه های مردانه درآمد بیشتری هم دارند.

یک آرایشگر که خیلی کار بلد باشد و به قولی حرفه ای باشد، اگر به صورت درصدی با سایر آرایشگاه ها کار کند می تواند حدودا دو تا سه میلیون تومان درآمد داشته باشد، البته اندازه درصدی در آرایشگاه ها متفاوت است. معمولا آرایشگاه ها به صورت پنجاه – پنجاه با آرایشگران کار می کنند و آرایشگران معمولا باید وسایل پیرایشی خود را بیاورند.

آرایش داماد

در مورد آرایش داماد شرایط فرق می کند. چون برای داماد از وسایل و موادی مانند رنگ مو و ماسک صورت و غیره استفاده می شود که خود صاحب مغازه این موارد را تامین می کند و هزینه آنها هم بالاست، درصد توافقی به صورت شصت درصد برای صاحب مغازه و چهل درصد برای آرایشگر در نظر گرفته می شود. کار اصلاح و گریم داماد هم رابطه مستقیم با فصول سال دارد.

در فصل هایی که هوا نسبتا گرم است، مانند سه ماهه اول و سه ماهه دوم سال؛ یا در ماههایی که اعیاد زیاد هستند؛ در این مواقع جشن های عروسی هم بیشتر برگزار می شوند و سر آرایشگران برای انجام اصلاح و گریم داماد هم معمولا شلوغ است.

پس در این مواقع قطعا هزینه بیشتری از داماد دریافت می کنند، ولی در بقیه فصول که به علت سردی هوا، جشن ها و مراسم کمتری هم برگزار می شود و آرایشگران مشتریان کمتری دارند، یا در ماه های رمضان و محرم که سر آرایشگران به شدت خلوت است، برای اینکه مشتری را برای خود نگه دارند، خدمات را با قیمت کمتری هم انجام می دهند.

آرایش داماد

آرایش داماد

طراحی دکوراسیون نسبتا شیک

اما اگر شخص بتواند آرایشگاه خودش را داشته باشد و طراحی دکوراسیون نسبتا شیکی هم برای آرایشگاهش انجام داده باشد، حدودا سود شش تا هفت میلیون تومان را می تواند در ماه داشته باشد.

برای یک اصلاح نسبتا معمولی باید حدود ۱۰ هزار تومان مشتری بپردازد. فرقی نمی کند که مشتری بزرگسال باشد، یا کودک، البته برای بعضی مدل موها قیمت ها بالاتر از این مبلغ است.

و این نرخ برای مناطق معمولی است و در مناطق لوکس که آرایشگاه های لوکس هم در آنجاها مشغول به کار هستند، قیمتها چندین برابر این است. خب هزینه های اصلاح صورت و مرتب کردن ریش یا خط ریش هم می توان به این مبلغ اضافه کرد. با این حساب می بینید که می توان درآمد خوبی از این راه به دست آورد.

حدود دو هزار و صد آرایشگاه با مجوز در تهران در حال فعالیت هستند

افراد زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، به گفته رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران، حدود دو هزار و صد آرایشگاه با مجوز در تهران در حال فعالیت هستند و تعداد زیادی آرایشگاه هم هست که بدون مجوز به این کار مشغولند.

چون تعداد زیادی از آرایشگاه های مردانه که بدون مجوز در حال فعالیت هستند، مستاجر می باشند و همیشه در حال جابجایی یا تعطیلی هستند؛ برای همین این تعداد آرایشگاهها را نمی توان به طور دقیق در لیست آورد و شمارش کرد.

حدود دو هزار و صد آرایشگاه با مجوز در تهران در حال فعالیت هستند

حدود دو هزار و صد آرایشگاه با مجوز در تهران در حال فعالیت هستند

در تمام کشورهای دنیا و از جمله کشور خودمان؛ ایران شغل آرایشگری در حال پیشرفت و رو به افزایش است و افراد زیادی به این شغل رو می آورند، اما همه نمی توانند در این شغل موفق باشند،

مگر کسانی که علاوه بر آموزش دیدن علاقه خاصی هم به این کار داشته باشند تا همیشه به دنبال انجام روش های جدید و مدل های جدید در این زمینه باشند. حتی برای آرایشگاه های مردانه هم هر روز روش های جدید و خدمات جدیدی برای ارائه به مشتریان عرضه می شود.

خدمات پاکسازی پوست

برای مثال خدمات پاکسازی پوست اگر چه در میان بانوان مرسوم است، اما بسیاری از آقایان که به پوست خود اهمیت می دهند، هم متقاضی انجام این خدمات هستند.

مخصوصا آرایشگاه هایی که به طور تخصصی روی خدمات برای آقا دامادها کار می کنند، خدماتی مانند پاکسازی، گریم، رنگ کردن مو و اصلاح و مرتب کردن ابرو را هم علاوه بر اصلاح مو و صورت انجام می دهند. پس یک آرایشگر موفق باید به فکر روش های خلاقانه برای پیشرفت در کارش باشد.

خدمات پاکسازی پوست

خدمات پاکسازی پوست

چه کسانی برای شغل آرایشگری مناسب هستند؟

در ادامه ی نوشتار آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند به بررسی این موضوع که چه کسانی برای شغل آرایشگری مناسب هستند خواهیم پرداخت.

برای اینکه یک فرد بتواند در انتخاب شغل موفق باشد، باید به موارد و عوامل زیادی توجه کند. عواملی که می تواند در این زمینه موثر باشند، عبارتند از: ویژگی های شخصیتی هر فرد، مواردی که برای آن فرد دارای ارزش هستند، موارد مورد علائق شخص، شرایط و وضعیت و نگرش خانواده فرد به هر شغلی، شرایط حاکم بر جامعه و….

از موارد فوق از ویژگی های شخصیتی می توان به عنوان یکی از مهمترین عامل در موفقیت یک شغل نام برد. هر فردی ویژگی های منحصر به فرد برای خودش دارد و به هیچ وجه در تمام موارد این ویژگی های با یک شخصیت دیگر یکسان نیست. شناخت ویژگی های شخصیتی هر فردی نیاز به زمان طولانی و تجربه و تخصص خاص دارد.

آرایشگری جزء کارهای پر زحمت به حساب می آید

آرایشگری جزء کارهای پر زحمت به حساب می آید که مستقیما با مردم و خواسته ها و انتظارات آنها سر و کار دارد. وقتی مشتری وارد یک آرایشگاه می شود، یک سری توقعات و انتظارات دارد که دوست دارد، خواسته هایش به بهترین شکل برآورده شود، بنابراین خواسته ها و انتظارات متنوع از افراد متفاوتی وجود دارد که یک آرایشگر ماهر باید بتواند به آن انتظارات به خوبی پاسخ دهد و مشتریان را راضی نگه دارد.

بنابر این وقتی که یک نفر می خواهد آرایشگر شود و این رشته را به عنوان شغل اصلی و منبع درآمد خود انتخاب کند قبل از هر چیزی باید توجه کند که آیا این ویژگی ها را در خود می بیند یا خیر. اگر شخصی پس از بررسی و تحقیق در مورد خودش فهمید که بیشتر این خصوصیات را دارد، آن وقت می تواند به آرایشگر شدن به عنوان یک حرفه تخصصی فکر کند. این ویژگی ها را مهارت شخصی می نامند.

فهرستی از مهارت ها :

فهرستی از مهارت ها :

فهرستی از مهارت ها :

تمایل به آموزش و یادگیری در مورد روش های کوتاهی مو و زیبایی

آشنایی با وسایل آرایشگری و توانایی کار با آنها

سرعت عمل در یادگیری فنون و روش های مختلف

دارا بودن قوه تخیل قوی برای تجسم بهترین و مناسب ترین مدل مو یا آرایش صورت برای مشتری

داشتن ظرافت و دقت عمل در انجام کارها

دارا بودن روابط عمومی بالا که به راحتی بتواند با مشتری ارتباط برقرار کند و خیلی سریع بفهمد که خواسته دقیق مشتری چیست و تمایل به انجام چه کاری دارد و به چه نتیجه ای می خواهد برسد.

توانایی جسمانی بالا

توانایی جسمانی بالا. کار آرایشگری از مشاغلی است که شخص باید مدت زیادی سرپا بایستد و مدت طولانی با حرکات دست کارها را انجام دهد. اگر فردی دچار کمر درد یا پا درد باشد، قطعا مناسب این کار نیست، زیرا انجام این کار باعث افزایش بیشتر فشار بر کمر یا پا می شود و بیماری فرد را بیشتر می کند.

شخصی که متقاضی انجام شغل آرایشگری است، نباید به مواد شیمیایی مانند رنگ مو و وسایل آرایشی حساسیت و آلرژی داشته باشد و از استشمام بوی آنها آسیبی به بدنش وارد نشود.

در آخر اینکه آرایشگر باید به دنبال آموزش های بیشتر و جدید باشد و از دنیای مد عقب نیفتد. آرایشگری شغلی پویا است که همیشه در حال ایجاد تغییر و ورود روش های جدید است، پس آرایشگر باید همیشه به معلوماتش اضافه کند تا پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. و یک آرایشگر خوب باید به مواد آرایشی و پیرایشی جدیدی که وارد بازار می شود، آشنایی داشته باشد و همیشه بهترین ها و کم خطرترین ها را به مشتریانش پیشنهاد دهد.

به این ترتیب آموزش و یادگیری در آرایشگری به هیچ وجه انتها ندارد و اگر کسی می خواهد در این شغل به طور موفق عمل کند و درآمد بالایی هم کسب کند باید همیشه در حال یادگیری باشد.

لیست هزینه هایی که یک نفر برای آرایشگر شدن باید متحمل شود.

در ادامه ی نوشتار آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند به بررسی لیست هزینه هایی که یک نفر برای آرایشگر شدن باید متحمل شود خواهیم پرداخت.

در تمام مشاغل برای رسیدن به درآمد، ابتدا باید هزینه کرد. یک آرایشگر هم برای اینکه به درآمد مورد نیازش برسد باید هزینه هایی را متقبل شود.

در زیر فهرستی از هزینه های آرایشگر شدن را می آوریم:

پرداخت هزینه آموزش و گذراندن دوره های آرایشگری در یک آموزشگاه معتبر و رسمی مانند آموزشگاه گامک بیرجند

هزینه کردن وقت برای کسب تجربه در کنار یک آرایشگر باتجربه بعد از به پایان رساندن دوره های آموزشی

سرمایه اجاره مغازه یا خرید مغازه به متراژ مورد نیاز

خرید لوازم مورد نیاز آرایشگاه که شامل هزینه های ثابت و هزینه های متغیر می شود.

پرداخت هزینه برای تزئینات و طراحی دکوراسیون داخل و خارج مغازه

هزینه انجام تبلیغات و اطلاع رسانی برای یک مغازه تازه تاسیس که مشتریان از افتتاح آن اطلاع ندارند.

پرداخت حقوق و دستمزد به شاگرد

پرداخت حقوق و دستمزد به شاگرد یا همکار یا نیروی خدماتی. ممکن است، همزمان چند مشتری به آرایشگاه مراجعه کنند و درخواست انجام سریع خواسته شان شوند، بنابراین یک آرایشگاه باید حداقل یک شاگرد یا همکار داشته باشد که به خواسته مشتریان رسیدگی کند،

زیرا برآورده نشدن به موقع خواسته مشتری یعنی نارضایتی مشتری و نارضایتی مشتری یعنی عدم مراجعه مجدد و تبلیغ منفی برای آرایشگاه، البته توجه به این نکته هم بسیار مهم است که کارهای تخصص را که نیاز به دقت و تجربه و تخصص بیشتری دارد، را به یک شاگرد تازه کار نسپارید و تا جای ممکن در این مواقع یا خودتان خواسته مشتری را انجام دهید،

یا یک همکار با تجربه در کنار خود داشته باشید که خواسته مشتری مطابق نظرش انجام شود و مشتری از خدمات انجام شده رضایت کامل داشته باشد.

پرداخت حقوق و دستمزد به شاگردنکاتی که باید یادآوری شوند:

امروزه دیگر مشتریان مانند گذشته نیستند که توقع شان از آرایشگاه یک کوتاه کردن مو باشد و تمام. مشتریان می خواهند خدمات با کیفیت را در زمان دلخواه شان و کمترین هزینه دریافت کنند، البته مشتریان انتظار برخورد خوب و صمیمی از پرسنل آرایشگاه را دارند.

برای مشتریان ظاهر زیبا و شیک و بهداشت و تمیزی آرایشگاه هم بسیار مهم است. مشتریان می خواهند با خیال راحت سر و صورت شان را به آرایشگر بسپارند و مطمئن باشند که خدمات مورد انتظارشان را دریافت می کنند.

یک آرایشگر علاقمند که می خواهد در حرفه اش موفق و نامدار باشد، باید به تمام این موارد آگاهی داشته باشد و بتواند تا حد ممکن تمام خواسته های مشتریان را به نحو احسن انجام دهد و انتظاراتشان را برآورده کند.

کسی که خجالتی و کم حرف باشد و به قولی درون گرا باشد، به احتمال زیاد نمی تواند در این شغل موفق شود، زیرا همانطور که گفته شد آرایشگر باید خوش سر و زبان و خوش صحبت باشد و چهره ای شاد و خندان داشته باشد و با مشتریان با خوش رویی برخورد کند.

وارد شدن به کار آرایشگری شاید آسان باشد و سختی های آن دیده نشود

وارد شدن به کار آرایشگری شاید آسان باشد و سختی های آن دیده نشود، اما باقی ماندن در این شغل و موفق شدن و حتی مشهور شدن در این کار بسیار اهمیت دارد که تنها کسانی از عهده آن بر می آیند که به نوعی عاشق این حرفه باشند و هیچ وقت از یادگیری روش های جدید سیر نشوند. سالن های آرایشی زیادی هستند که بسیار موفق در این زمینه عمل می کنند و بسیاری از افراد هم تمایل دارند، از آن سالن ها خدمات دریافت کنند.

این سالن ها مشتریان زیادی دارند که از دریافت خدمات از آنها رضایت دارند و تمایل به مراجعه مجدد به این سالن ها دارند. به کسی که می خواهد به آرایشگری به عنوان یک شغل حرفه ای بپردازد توصیه می شود،

قبل از انجام هر کاری ابتدا به بعضی از این سالن ها مراجعه کنند و با پرسنل آنها در مورد مزایا و معایب این شغل، میزان درآمد، راه های رسیدن به موفقیت و مسائل دیگر گفتگو کنند و از آنها راهنمایی بخواهند. حتی می توان با مراجعه به این مکان ها از نحوه طراحی دکوراسیون آنجا ایده گرفت و دکوراسیون شیکی را در آرایشگاه خود پیاده کرد.

مغازه در حاشیه خیابان اصلی

بعضی افراد فکر می کنند که حتما باید در حاشیه خیابان اصلی مغازه زد و این کار به بیشتر شدن مشتری کمک می کند. در جواب این افراد باید گفت آرایشگری از جمله مشاغلی است که مشتریان اکثرا مشتریان وفادار هستند. یعنی هر آرایشگر معمولا مشتریان ثابت و خاص خود را دارد و این آرایشگر وقتی کارش و مبلغ دریافتی اش خوب و مناسب باشد، هر جا که برود مشتریانش هم به دنبال او خواهند رفت مخصوصا آرایشگاه های مردانه.

حالا بعد از اینکه مشتریان خود را جذب کردیم، باید به این بپردازیم که چگونه مشتریان را حفظ کنیم و روش هایی برای پیدا کردن مشتریان جدید پیدا کنیم. در زیر توصیه هایی برای حفظ مشتریان فعلی و پیدا کردن مشتریان جدید آورده ایم. آنها را با دقت مطالعه کنید و در کار خود پیاده کنید و به نتایج خوبی برسید.

روشهایی برای حفظ مشتریان فعلی و پیدا کردن مشتریان جدید:

در ادامه ی نوشتار آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند به بررسی روشهایی برای حفظ مشتریان فعلی و پیدا کردن مشتریان جدید خواهیم پرداخت.

برای اینکه مشتریان خود را حفظ کنید و مشتریان جدیدی هم جذب کنید، بهترین تکنیک، افرایش کیفیت کار است. اگر کیفیت کارتان خوب باشد و همه شما را به عنوان یک آرایشگری که کارش را خوب بلد است، بشناسند، هر مدل کوتاهی که انجام دهید، خودش تبلیغی برای کارتان می شود. پس حتما روی افزایش کیفیت کارتان تمرکز کنید.

غیر از تبلیغ حضوری یا همان تبلیغ دهان به دهان که کیفیت کارتان باعث انجام این کار می شود، می توانید از طریق ارسال پیامک یا شبکه های اجتماعی هم به تبلیغ کار خود بپردازید و از این طریق مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

توصیه می شود، وقتی مشتری مراجعه می کند شماره تلفن آنها را بگیرید و اگر تمایل داشتند آنها را در گروهی در شبکه های اجتماعی اضافه کنید تا همیشه از محصولات جدید یا خدمات جدید سالن تان آگاه شوند.

در اینستاگرام پیجی تخصصی برای کار خود بسازید و در این پیج هر روز نمونه کارهای خود و مسائل آموزشی را قرار دهید و از دوستان و فالوئرهایتان بخواهید تا از دوستانشان دعوت کنند که از پیج شما بازدید کنند و نمونه کارهای شما را ببینند و نظر دهند و اگر انتقاد یا پیشنهادی برای بهتر شدن کارتان دارند، آن را با شما در میان بگذارند.

سعی کنید، مکان آرایشگاه تان را به ندرت عوض کنید

سعی کنید، مکان آرایشگاه تان را به ندرت عوض کنید تا مشتریان ثابت داشته باشید که به راحتی بتوانند به شما مراجعه کنند. آرایشگرانی که مدت بیشتری در یک مکان هستند و به نوعی در یک محله به عنوان مغازه قدیمی شناخته می شوند، معمولا مشتریان ثابت بیشتری هم دارند. اگر مجبور به عوض کردن مکان آرایشگاه تان شدید حتما از طریق پیامک به مشتریان اطلاع دهید و آدرس جدید را هم برای آنها ارسال کنید.

در بعضی از زمان ها برای کارها و خدمات تان تخفیفاتی قائل شوید و هزینه ها را کمتر کنید و این تخفیفات را در شبکه های اجتماعی و پیج اینستاگرام تان اعلام کنید تا مشتریان از آنها مطلع شوند و برای دریافت خدمات با تخفیف به شما مراجعه کنند. به این ترتیب می توانید مشتریان جدیدی جذب کنید و مشتریان جدید بعد از دیدن کیفیت کارتان، به راحتی به مشتریان ثابت و وفادار تبدیل می شوند.

زمان هایی که اصلاح و گریم داماد دارید، می توانید به مشتریان از طریق پیامک یا شبکه اجتماعی یا پیج اینستاگرام تان اطلاع دهید تا افرادی که تمایل به دیدن نمونه کارتان هستند، بتوانند در آن تایم مراجعه کنند و نمونه کارتان را ببینند.

برای اینکه مشتریان کمتر در آرایشگاه معطل شوند و حوصله شان سر نرود بهتر است، نوبت بدهید تا مشتریان سر موقع در آرایشگاه حاضر شوند و با خیال راحت خدمات دریافت کنند. زمانی که به مشتریان نوبت می دهید، بهتر است، با ارسال پیامک یا تماس نوبت شان را یادآوری کنید تا یادشان نرود و به موقع در آرایشگاه حاضر باشند.

توضیحاتی در مورد مزایای این شغل:

در ادامه ی نوشتار آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند به بررسی مزایای این شغل خواهیم پرداخت.

آرایشگری یکی از انواع مشاغلی است که با افراد زیادی سر و کار دارد. و شغل شادی محسوب می شود. این نکته از بهترین مزیت این کار است. کسانی که مراوده با افراد را دوست دارند، می توانند برای این کار مناسب باشند. مزایای دیگر این کار را در زیر به صورت فهرست وار بیان می کنیم:

  • آسان بودن این کار نسبت به یک کار کارگاهی
  • داشتن تایم آزاد کاری
  • داشتن درآمد بالا برای آرایشگران حرفه ای

در پایان توصیه می شود، حتما از تجربیان مربیان خوب آموزشگاه گامک بیرجند استفاده کنید و به یک آرایشگر ماهر تبدیل شوید و از این راه به درآمد بالایی برسید.

در این بخش به انتهای نوشتار خود تحت عنوان آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند رسیدیم.، انشاله موارد مطرح شده در زمینه ی آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند برای شما مفید بوده باشند.

از اینکه تا انتهای پست آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از خواندن پست آموزشگاه آرایشگری مردانه بیرجند بهره کافی را برده باشید.

More Posts

آموزشگاه آرایشگری مردانه تهرانسر

آموزشگاه آرایشگری مردانه تهرانسر

برای پیدا کردن بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه تهرانسر روش های زیادی وجود دارد، نکته مهمی که در مورد آموزشگاه های آرایشگری مردانه وجود دارد، امکاناتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *